Taggad

Jag är så jäkla taggad! Haha, lite överdrivet för jag ska inte göra något särskilt hahahaha... Men jag är bara taggad because I am the best! Nej, men det är faktiskt för att jag är stolt över mig själv. Har gjort läxorna på bara några minuter och nu sitter jag och kollar på nya kläder. "Vill ha, vill ha, den vill jag verkligen ha, åå va fin den var!" säger jag typ hela tiden haha! Men allt på gina är så snyggt! Håller ni med om det? :D

Juste! Eleni och jag hinner inte välja ut dagens blogg-vinnare idag tillsammans, så vi beslutade oss för att jag får fixa det den här gången, tävlingens vinnare visas här på bloggen lite senare idag, så håll utkik! Så får vi se sen vad det kan bli för tävlingar som dyker upp.. nån gång.. :P


Kommentarer på detta inlägget

Skicka in en kommentar här:

Ditt vackra namn:
Spara namnet?

E-postadress/G-mail: (ej synligt)

Hemsida/blogg:

Vad har du på hjärtat♥?:

Trackback
RSS 2.0