Sur ska man inte vara när man får god mat!

Igår när vi var vid en sjö och skulle fika lite, så var det en svan och några ankor där vid strandkanten och solade. Vi tyckte det var superspännande att få vara så nära en svan. Iallafall jag, för jag har verkligen ALDRIG varit så nära en svan som jag och Eleni var igår.. Haha aja iallafall, så skulle vi packa upp fikat och sätta oss i solen. Men så började den här Svanen närma sig ännu mer. Så jag gav den bitar utav MIN bulle, från MITT fika. Och eftersom att den verkade vara så "snäll" så gav jag den ännu mer utav den här goa bullen.. Efter att den hade mumsat & glufsat i sig det så närmade den sig ännu mer och gud va jag och Eleni skrattade.. för det såg så sjukt roligt ut när svanen stirrade på mig. Liksom som att den tänkte " Nu kommer jag och äter upp dig, mums mums! " ..
Och det roliga i det hela var att den helt plötsligt började FRÄSA, ja fräsa! Den fräste och lät som värsta boaormen eller något, och Eleni & jag for upp i luften och kutade upp mot vägen! Hahahaha så himla läskigt! Men det blev liksom så läskigt att det blev roligt. Efter en stund när den hade simmat ut lite till så satte vi oss igen och skulle fika. Då kom det några äckliga kryp som flög runt oss, och ni som inte vet det så har jag en väääääldigt stor fobi för småkryp. Så jaaa.. man kan kanske inte säga att det var en ro-fylld picknick, men kul hade vi minsann!

Kommentarer på detta inlägget

Skicka in en kommentar här:

Ditt vackra namn:
Spara namnet?

E-postadress/G-mail: (ej synligt)

Hemsida/blogg:

Vad har du på hjärtat♥?:

Trackback
RSS 2.0