Regnig dag

Hej! Vilket äckligt väder idag, kan inte solen komma tillbaks?
Förra veckan var ju vädret typ perfekt! Men ibland regnar det ju..
Jag måste bara berätta en grej! När jag cyklade hem så är det en ganska jobbig backe,
så jag skulle gå uppför den istället, men så ramlade jag på sadeln, haha.. jag ramlade mitt på marken
med rumpan (har ont i rumpan haha!) och det som var så kul var att (lovar, det var inte kul alls) jag blev
ganska så smutsig, och jag var jätteblöt överallt typ.. Sen så blev min cykel lite konstig för att den
ramlade också, jag kunde typ inte cykla på den, så jag gick hem med den. När jag kom hem så bytte
jag om, för att jag var alldeles för blöt.. fick nästan inte av mig jeansen för att dom typ satt fast haha!
Ska fixa klart lite läxor nu btw.

Kommentarer på detta inlägget

Skicka in en kommentar här:

Ditt vackra namn:
Spara namnet?

E-postadress/G-mail: (ej synligt)

Hemsida/blogg:

Vad har du på hjärtat♥?:

Trackback
RSS 2.0