En liten presentation om mig - Linda

Tjenare igen!
Eftersom att Eleni skrev en presentation om sig, så gör jag detsamma, fast om mig såklart! Jag heter Linda, bor på planeten Mars.. haha nädå, skojja bara! Hursomhelst så bor jag på en planet som kallas Jorden, eller om man ska vara riktigt petig; TELLUS. Där trivs jag bra! Inga utomjordingar som kan störa ens privata liv... Haha okej nu måste jag sluta flumma.. Det här är faktiskt en presentation om MIG inte om någon annan..
Jaja.. På min fritid är jag med kompisar så mycket jag hinner och kan! Men mycket tid går även åt plugget.. Försöker också vara så mycket som möjligt med mina fantastiska och underbara djur, Pellina & Smulan. ♥ De kommer ni få läsa om här också lite då och då antar jag! Rider på ridskola en gång i veckan, riktigt kul! Har ridit sen jag var 5, men har tagit pauser då och då. Men nu är ridningen igång igen och jag hoppas på att stanna på den ridskolan i åtminstone ett par år till! Men man vet ju aldrig vad som händer senare i livet.. kanske slutar med ridningen helt och hållet? Nej fy tusan, det får inte hända!

Kommentarer på detta inlägget

Skicka in en kommentar här:

Ditt vackra namn:
Spara namnet?

E-postadress/G-mail: (ej synligt)

Hemsida/blogg:

Vad har du på hjärtat♥?:

Trackback
RSS 2.0