En liten presentation om mig - Eleni

Halloj! Tänkte berätta lite smått om lilla mig!

Jag heter Eleni(som ni säkert har fattat nu) och är en
livlig(bloggnamnet!) 13- årig tjej!
Jag älskar att skratta, ha kul och vara med kompisar, familj och utomlands!
Är halvgrek, så åker till Grekland varje år.
Har släkt och sånt där. (har varit i Spanien 1 gång!)
Jag går inte på någon sport nu, men har gått på dans.
Ska kanske börja på boxning.. haha!
Får väl se..
Men det är väl bara att följa oss, och kommentera!!
Skulle vara så schysst! Då kan vi kommentera tillbaka. :)

Mitt favoritcitat:

Put your boobs back in your shirt.
Get your butt off the sink.
Smile instead of doing duck face.
Put you middle finger down.
Now see how many RESPECTABLE guys who will like
your pictures because you look beautiful, not because you look easy.

Vet ni varför jag gillar den? Because it's true shit.

Tack för mig, hörs!

Ps. Nu ska jag dra till centrum och köpa present till min kompis som har fyllt år,
grattis i efterskott gumman. ♥

Kommentarer på detta inlägget
Postat av: Frida

Taaack! Haha, jag gissar på att det är till mig, eller jag tar åt mig iallafall! Ha det bra och kom till skolan imorrn!! <3

2012-05-02 @ 19:48:32
URL: http://knasbrudeen.devote.se
Postat av: Eleni

Haha, det får du väll se.. ;) Ne! skojja bara.

Tack sötis, och ja jag kommer till skolan imorn! <3

2012-05-02 @ 21:26:27
URL: http://vivacious.blogg.se/

Skicka in en kommentar här:

Ditt vackra namn:
Spara namnet?

E-postadress/G-mail: (ej synligt)

Hemsida/blogg:

Vad har du på hjärtat♥?:

Trackback
RSS 2.0