Dagen

Tjobre! Är på mycket bättre humör idag! Har precis ätit, och nu sitter jag framför datorn. Tänkte berätta hur min dag sett ut hittills.

Vaknade klockan 07:18 (Exakt, haha!) och gick upp ur sängen. Bytte om, åt frukost, fixade iordning mig och drog. När jag kom hem igen (vid kvart i 3) så ringde jag Emma, och så åkte vi till stallet! Vi kollade när en kompis red, eller ja vi hann inte kolla så mycket för vi åkte hem efter tag för att vi hade inte så mycket att göra i stallet just idag. Sedan flummade jag och Emma när vi var hemma! Sedan drog hon hem till sig. :)

En bild på mig från idag :) Dagens facelook jaow!
Tips för att få en sådanhär snygg look är följande:
1. Raka bort håret uppe på huvudet så att du får en jämn och fräsch flint.
2.Färga håret grå, samma med ögonbrynen, skägget & mustachen som du sparar ut.
3. Borsta tänderna på ditt sätt, alltså det som du tycker känns bra! OBS! Lyssna inte på tandläkarna, de har otroligt fel om dina tänder och dina tänder angår INTE dem!

4. Om du har en liten nästa, så köper du en spruta. Köp en billig, typ från BR brukar kunna fungera ibland. Ta fram en skål, blanda 1 dl bakpulver, 1 ägg, 3 msk socker och 1 kryddmått salt. Sedan rör du om, och lägger i sprutan. Kötta in sprutan i näsan och tryck till så att allting åker in. Voila så är du precis lika snygg och fräsch som jag!

Haha, vad rolig jag är.. detta var bara ett skämt för er tokar som inte fattade det hahahha! :D Tror  inte att det var en enda av er som gick på det, men jaja .. försökte iallafall...

Kommentarer på detta inlägget

Skicka in en kommentar här:

Ditt vackra namn:
Spara namnet?

E-postadress/G-mail: (ej synligt)

Hemsida/blogg:

Vad har du på hjärtat♥?:

Trackback
RSS 2.0