Var dig själv


Har nog läst hundratals åsikter om att vara sig själv och hur viktigt det verkligen är osv osv.. Håller verkligen med om det! Men har alla så lätt för det, alltså att vara sig själv dygnet runt, hela tiden, hela sitt liv? Jag menar, det kanske inte alltid är så lätt att göra det man vill, tycka som man vill och klä sig som man vill till exempel. Jag har lätt för att vara mig själv. Känner inte för att vara någon annan. Mår så mycket bättre av att vara mig själv! Så jag tänkte alltså tipsa till er alla, hur svårt eller lätt ni nu har det med detta, så ska jag tipsa er om lite saker man kan göra för att vara sig själv så gott man kan!

Tänk inte för mycket på vad andra tycker om det du gör, vad du gillar eller hur du klär dig. Du är du, och det är så du SKA vara!

Försök inte vara någon annan, för då lever du för en annan.

Ha kul! Våga! Va stolt över dig själv!


Kommentarer på detta inlägget

Skicka in en kommentar här:

Ditt vackra namn:
Spara namnet?

E-postadress/G-mail: (ej synligt)

Hemsida/blogg:

Vad har du på hjärtat♥?:

Trackback
RSS 2.0