Ridpasset

Halloj! Idag blev det bara ridning i ridhuset, eftersom att det regnade ute och så. Vi tränade mest på ridvägar och så. Riktigt bra, för det är många i min ridgrupp som nyss börjat och inte kan alla, som nu lärde sig alla. Jag red Evita, och det gick riktigt bra!

Förra gången red jag cavaletti med henne och denna gång blev det dressyr. Tycker faktiskt att hon är duktig i båda delarna. Hon var pigg och lyssnade på hjälperna! Galoppen var hon pigg som tusan, och första galopplångsidan rusade hon riktigt snabbt! Skrattade för att det var så kul att hon också tyckte det! De andra gångerna jag galopperade så tog hon riktigt fina språng! Fick beröm för sitsen också. Både jag och Evita kände oss riktigt stolta och glada efteråt för att det gick så bra!

Kommentarer på detta inlägget

Skicka in en kommentar här:

Ditt vackra namn:
Spara namnet?

E-postadress/G-mail: (ej synligt)

Hemsida/blogg:

Vad har du på hjärtat♥?:

Trackback
RSS 2.0