Klarar mig inte utan ridningen...

Igår var det sista ridlektionen för denna termin. Nu får jag alltså vänta hela sommarlovet innan ridningen startar igen. Bajs på det. Kommer inte klara mig utan ridningen.

Kommer längta som tusan. Fast om man ska se det som positivt kanske det är bra att ha något man verkligen kan längta till efter sitt lov, eftersom att skolan börjar då också.. Skolan hatar jag just nu. Vill inte gå upp en klass högre.. Kommer bara bli mer prov, mer redovisningar, tester och sådana jobbiga saker..

Men just nu, i detta tillfälle (haha vad töntigt det där lät) så längtar jag bara till mitt sommarlov, allt som ska bli så kul, som jag har längtat till så himla mycket! Men ridningen kommer jag verkligen att sakna. Dundermycket. Men jag har några i släkten som har hästar som jag kanske kan få rida under sommarlovet.. :) Haha tänk vad konstigt det kommer att kännas när ridningen börjar och man ska sätta sig i sadeln igen!

Men mitt lov kommer iallafall bestå av att sola, bada, vara med familjen & kompisar, grilla, äta god mat, åka utomlands, chilla, ha det kul och ev. ridning också. Kommer nog även träffa på en massa hästar utomlands. Hur kommer erat sommarlov se ut?

Kommentarer på detta inlägget

Skicka in en kommentar här:

Ditt vackra namn:
Spara namnet?

E-postadress/G-mail: (ej synligt)

Hemsida/blogg:

Vad har du på hjärtat♥?:

Trackback
RSS 2.0