Grönalund!

Tja! Skrev ju igår att jag skulle uppdatera på morgonen, men
när jag satt på tåget mot grönan så gick det inte!
Åh, fick typ damp, haha! Men iallafall, har varit i grönan ända sedan kl. 12,
när det öppnade och så kom jag hem kl. 19.
Så kul, och jag åkte massor med mina kompisar! T.ex: Insane, Tekopparna, Vilda musen, Twister,
Jetline, Blå tåget, Kvasten, Lustiga huset, Slänggungorna och Kärlekstunneln.
Vi skulle ha hunnit mer, men vi åt både lunch och glass, + så åkte vi samma saker flera gånger.
Men det var jättekul, och jag hoppas att vi kommer att göra om det!
Kommer aldrig glömma den här dagen, haha! ♥
Awesome dag!

Kommentarer på detta inlägget
Postat av: emilia

underbar dag med underbara personer!! <3 :D

2012-06-08 @ 20:38:54
URL: http://emiliasaliba.blogg.se/
Postat av: Frida

HAHAHAHA, FAN VAD FUL JAG VAR xD

2012-06-09 @ 11:10:24
URL: http://knasbrudeen.devote.se

Skicka in en kommentar här:

Ditt vackra namn:
Spara namnet?

E-postadress/G-mail: (ej synligt)

Hemsida/blogg:

Vad har du på hjärtat♥?:

Trackback
RSS 2.0