Bekännelser

Jag har vampyrtänder, woow eller nått..
Döljer ofta mina tårar, alltså jag ler fast jag är ledsen.
Jag gillar inte mat, eller alltså jag gillar ju såklart mat, men jag gillar inte att äta, haha.
Jag har ganska hyfsat självförtroende, faktiskt.
Är faktiskt ganska nöjd med min kropp, det ända jag skulle vilja ändra på är att ha mer tränad kropp(magrutor, muskler) och att vara längre!
Jag tycker att jag är tråkig, haha inte så social..
Är en riktig djurvän, alltså jag klarar inte av att se djur skadas eller sånt, usch.
Har mått väldigt dåligt, i perioder, men jag försöker gå vidare, sträva framåt.

Kommentarer på detta inlägget

Skicka in en kommentar här:

Ditt vackra namn:
Spara namnet?

E-postadress/G-mail: (ej synligt)

Hemsida/blogg:

Vad har du på hjärtat♥?:

Trackback
RSS 2.0