Dom där tankarna kommer upp igen.

Dom där tankarna kommer upp igen.
Igår stog vid tågstationen och väntade på att tåget skulle komma om 6 minuter.
Jag gick längst ut på perrongen och där satt 2 killar och kollade och vuxna runtomkring.
Jag fick upp tankar om att jag skulle hoppa, men jag ville inte. Jag vill kämpa, men jag är inte säker.
Jag stog inte lågt ifrån kanten, kanske några meter. Killarna kollade på mig igen.
Jag lyssnade på Evanescence, "My Immortal". Fick upp så många tankar.
När jag såg att tåget åkte fram mot perrongen gick jag några steg närmare kanten.
Jag kollade mig om och såg vuxna, och dom där killarna prata och så kollade killarna på mig.
Saknar 2 personer så sjukt mycket, den ena är död och den andra är flera mil bort.
Ville bara slippa det här, det finns saker jag aldrig någonsin skulle ha gjort nu, som jag gjorde då.
Vill bara slippa allt, slippa alla tårar och allt som är dåligt.
Saknar dig, fattar du det?! SAKNAR DIG SOM I IN I HELVETE! (sry, för svärordet)
Fattar du hur mycket jag saknar efter dig?!
Vill bara komma till dig, slippa alla tårar som saknar efter dig, fan, fan vad jag saknar dig.
Fyfan, ville bara hoppa. Men jag gjorde det inte.
Dom där tankarna kommer upp igen.
Om att jag vill slippa allt, vill bara inte misslyckas mer.
Men jag vet att jag är stark, och jag ska klara det här, jag ska
klara mig igenom allt, och du kommer att bli stolt.

Kommentarer på detta inlägget

Skicka in en kommentar här:

Ditt vackra namn:
Spara namnet?

E-postadress/G-mail: (ej synligt)

Hemsida/blogg:

Vad har du på hjärtat♥?:

Trackback
RSS 2.0