Var nöjd med dig själv

Det är många som inte är nöjda med sig själv, tro mig jag är inte heller nöjd med mig själv. Men jag har tänkt på en sak. Att tro. Att bara tro att man är fin, söt eller vacker. Man behöver inte ha största brösten för att vara vacker. Den killen som inte tänker på dina bröst är en riktig kille! Det är såna vi ska leta efter.

Bry dig inte om vad andra tycker om dig. Dom kommer alltid att vara de människor som vill se dig misslyckas eftersom de inte kan lyckas!

Tro mig, jag vet hur det är. Hur det är att inte trivas med sig själv och hur andra kollar på en. På kläder, skor, smink, vem du är med och hur du är. Men vem bryr sig om dom? Dom har inget liv, därför kollar dom på dig.

Hey dude, did you just call me ugly? Why wasting your time writing bad comments when you can live your life and just be nice?

Varför slösa bort tiden genom att säga elaka och dumma saker när man kan leva sitt liv och bara vara snäll? Jag önskar att alla var snälla mot alla. Men så är det ju inte.

Var med dom som gör dig glad! För att om du är med dom som gör dig ledsen, får du ju ingen glädje. Och glädje måste ju alla ha, att bara känna att man är värd någonting. Alla är ju värda exakt, EXAKT lika mycket!
Men kom bara ihåg, var nöjd med dig själv! För att du är du och ingen annan.

Du skrattar åt mig för att jag är annorlunda,
jag skrattar åt dig för att du är som alla andra.



Var dig själv!! ♥♥♥

Och så tycker jag att det inte ska spela någon roll vad man är eller kommer ifrån..



Inse att alla är olika, och var nöjd med dig själv! ♥

Kommentarer på detta inlägget
Postat av: emilia

santsantsantsant! åå du satte det mitt i prick! :D <3 <3

2012-05-09 @ 17:19:26
URL: http://emiliasaliba.blogg.se/
Postat av: Eleni

Hahahaha tack emilia hihi :D <3

2012-05-09 @ 18:08:56
URL: http://vivacious.blogg.se/

Skicka in en kommentar här:

Ditt vackra namn:
Spara namnet?

E-postadress/G-mail: (ej synligt)

Hemsida/blogg:

Vad har du på hjärtat♥?:

Trackback
RSS 2.0