Stolt

Har haft tankar om Att vara stolt så himla länge, men måste skriva av mig ang. detta. Just här.
Jag förstår inte riktigt hur man kan orka göra till sig/låtsas att vara någon annan?! Vad är poängen liksom? Få fler vänner. Men är dem äkta vänner? NEJ! Är du dig själv så får du vänner. Är dem äkta vänner? JA! Har också försökt vara någon annan förut, när jag var yngre. Men sedan inser man att man inte kommer så långt som man tror. Jag själv tycker att det är så jäkla nice att bara vara sig själv! Slippa tänka på vad andra tycker om en. Kan få tankar ibland som t,ex " Tänk om, vad händer då? Tycker de si och så?" , men det är väll ändå rätt så vanligt att man ibland tänker lite extra på sådant. Just idag kände jag verkligen att jag inte brydde mig ett skit om vad andra tyckte om det jag sa/gjorde. Om jag såg "konstig" ut när jag sa något idag, fine! Bryr mig ändå inte. Vara sig själv är en utav de viktigaste ingredienser man har!


Kommentarer på detta inlägget

Skicka in en kommentar här:

Ditt vackra namn:
Spara namnet?

E-postadress/G-mail: (ej synligt)

Hemsida/blogg:

Vad har du på hjärtat♥?:

Trackback
RSS 2.0