Saknad är jobbigt

Efter Elenis fina inlägg om sin katt Nellie, så tänkte jag också skriva om just den här jobbiga men också härliga känslan: Saknad. Visst, det mesta känns jobbigt när man saknar något/någon. Men ibland kan saknad för mig också kännas bra. Det visar att den personen/djuret/m.m. man saknar betyder mycket för en.

Jag saknar många & mycket i mitt liv. Ibland önskar jag att jag bara kunde spola tillbaka till den tid då allt var helt smärtfritt. När man inte behövde känna den JOBBIGA känslan av saknad. Utan bara den härliga känslan av det.

Har ni någon gång lyssnat på musik och fått den här saknaden? Jag har fått det många gånger, och nästan alla gånger har den musikens text handlat om något som är relaterat till SAKNAD.
©Lindas bild (vivacious.blogg.se)©

Kommentarer på detta inlägget

Skicka in en kommentar här:

Ditt vackra namn:
Spara namnet?

E-postadress/G-mail: (ej synligt)

Hemsida/blogg:

Vad har du på hjärtat♥?:

Trackback
RSS 2.0