Morsning Korsning!

Sitter fortfarande nyvaken typ.. haha! Är väldigt trött för att jag var uppe sent igår kväll. Läste ur boken Törst innan jag la mig, och jag kunde verkligen INTE sluta läsa ur den! Jag läste ända tills mina ögon slocknade totalt! Måste ha lagt boken på mitt nattduksbord i sömnen, för när jag läste och sedan somnade så lade jag aldrig den där. Läääskigt... haha! Imorse läste jag 60 sidor till ur boken, och är nu på sida 93. Men tänkte fixa iordning mig nu och gå ut i det fina vädret och fota lite nya bilder till bloggen kanske. Sedan tänkte jag fråga er läsare om det är något särskilt ni vill att JAG ska skriva mer om? Om det är något som ni vill att ELENI ska skriva mer om eller så, så kan ni också kommentera i detta inlägget!
Hahaha det blev en bild som inte passade till detta inlägg, men aja hahaha...

Kommentarer på detta inlägget

Skicka in en kommentar här:

Ditt vackra namn:
Spara namnet?

E-postadress/G-mail: (ej synligt)

Hemsida/blogg:

Vad har du på hjärtat♥?:

Trackback
RSS 2.0