Nellie

Du var ju med mig hela tiden.. Jag förstår inte, vi växte upp tillsammans, och plötsligt ska du avlivas.. ibland tänker jag inte på dig, men när jag tänker på dig gråter jag alltid.. och jag kommer ihåg varje jävla sekund hos veterinären.. det var det värsta jag har gått igenom.. visste att det skulle hända någon gång.. det var 4 år sen du gick bort.. den 8:e Maj.. jag kommer ihåg den dagen som om den var igår.. jag vet att det var så mycket bättre för att du slipper lida.. jag saknar dig från varje sekund som går.. saknar dig fortfarande lika mycket.. glömmer dig aldrig.. det enda jag vill att du ska veta att: JAG ÄLSKAR DIG! du är den finaste, och jag älskar dig så att det gör ont.. skulle kunna göra allt för dig.. men du är redan borta.. och det gör ännu ondare att veta det.. att du ALDRIG KOMMER TILLBAKA.. att veta att du aldrig kommer tillbaka gör så ont.. för att du betydde mycket för mig.. för mycket nästan och jag vill bara kunna ha dig brevid mig.. men jag antar att vi ses igen, för att vi kommer att ses igen. Glömmer dig aldrig. ♥ R.I.P Nellie ♥ Världens bästa ♥
 

 
jag har en kudde på henne..
 
Himlen ropade på dig, allt jag kunde göra var att öppna porten.. ♥
 
Låten jag hörde när vi åkte hem från veterinären.. dör vad jag grät.
Trackback
RSS 2.0