- I fucking love you and you don't know that.

Okej, jag erkänner. Jag gillar dig. Jag ler varje gång du går förbi, varje gång jag ser dig prata med dina kompisar ler jag. Jag blir alldeles varm inombords när jag ser dig. Jag vet, löjligt eller hur? Jag som inte ens har haft en pojkvän, blir kär för första gången. Shit, fan. Hur ska jag berätta? Idag stog du brevid mig, vet du hur varm jag blev eller? Hela min kropp blev varm, jag var tvungen att inte skratta. Vet ni varför? För att jag tycker jag är löjlig som fan, hur ska jag få dig? Vet du vad som känns ännu värre? Att du kollar på mig, det får världen att stanna.
Jag tror att jag älskar dig.

Kommentarer på detta inlägget

Skicka in en kommentar här:

Ditt vackra namn:
Spara namnet?

E-postadress/G-mail: (ej synligt)

Hemsida/blogg:

Vad har du på hjärtat♥?:

Trackback
RSS 2.0